Obsah
TŘÍDNÍ AKCE - 2012/13
Muzikálek pro MŠ
Slavnost čtení
Slavnost čtení si prožili žáci 4.B v hodinách literární výchovy 15. a 16.1.2013. Slavnosti předcházela řada dlouhodobých úkolů a plánování vlastní činnosti.
Poslední prosincový týden si do školy děti přinesly knížky, které by rády přečetly v době vánočních prázdnin. Výběr knih byl založen na svobodné volbě žáků. Orientovali se podle obsahu, textové přiměřenosti, vnímali ilustrace, velikost písma, vybírali si i podle stránkového rozsahu. Na základě získaných informací z četby postupně zpracovávali rozmanitým způsobem obsah knih, který prezentovali při Slavnosti čtení.
Slavnost čtení vychází z metod RWCT a efektivně pracuje s klíčovými kompetencemi, vede k sebereflexi a reflexi žákova úspěchu a ohlasu u spolužáků.
Stěžejní práce je v rukou žáků, je založena na svobodné volbě a jejich rozhodování, prohlubuje empatické vnímání ke svému okolí a využívá prvky čtenářské gramotnosti. Učí aktivně pracovat s živým jazykem, vyjadřovacími prostředky, rozšiřuje komunikační techniky.
Děti si Slavnost čtení náležitě užívaly. Překvapily, jak pozitivně vnímaly sdělený obsah, jak se na Slavnost čtení pečlivě připravily, jak z "nečtenářů" se stali " čtenáři". Mnohdy si děti, které mají se čtením potíže, zvolily obtížnější či obsahově náročnou publikaci než výborní čtenáři.
Všem dětem patří poděkování za jejich zodpovědnost, velké úsilí, trpělivost, odvahu, hravost, neformální přístup a schopnost vnímat, chápat, že učit se dá i SLAVNOSTNĚ.
Slavnost čtení si prožili žáci 4.B v hodinách literární výchovy.
Tělesná výchova - bruslení - fotografie
Poslední aktualizace: 8. 11. 2017 23:15